Strona główna    SP Koziegłowy  SP Sławoszewek  SP Złotków  ZSP Budzisław Kościelny  ZSP Kleczew  CUW
Wtorek 23 Kwiecień 2024 | Imieniny: Jerzy, Wojciech
Prawa i obowiązki uczniaKalendarz szkolnyDla rodzicówAktualnościGaleriaKontakt
Powitanie
Kontakt
Jak nas widzą ptaki
Historia
Nasz patron
Hymn Szkoły
Certyfikat ,, Bezpiecznej Szkoły\"
Szkoła promująca czytelnictwo

Kuratorium Oświaty w Poznaniu
eTwinning
półkolonie 2018

W dniach 25-30 czerwca 2018 r. odbyły się półkolonie w Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Sławoszewku. Kierownikiem półkolonii była Pani Małgorzata Szczekocka, wychowawcami: Agata Łuczak, Karolina Skibiszewska i Renata Kurdiak-Dobska. W letnim wypoczynku brało udział 31 uczestników.

Pierwszego dnia spotkaliśmy się na terenie szkoły by zapoznać się z harmonogramem półkolonii i  popracować w grupach. Cennymi wskazówkami były rady udzielane przez policjanta p. Tomasza Kapelę, jak bezpiecznie spędzić wakacyjny czas. Następnego dnia pojechaliśmy na wycieczkę do Inowrocławia. Braliśmy udział w Warsztatach Kujawskich. Wykonaliśmy lizaki i lody tajskie. Było to wspaniałe przeżycie połączone z doznaniami smakowymi. Kolejnym punktem wycieczki był pobyt w Parku Uzdrowiskowo- Solankowym. W środę udaliśmy się na wycieczkę do Wrześni, gdzie aktywnie spędziliśmy czas w parku trampolin Jump World. Następnie udaliśmy się  na wycieczkę pieszą do parku połączonego z placem zabaw, gdzie dzieci wspaniale bawiły się na świeżym powietrzu. Kolejnym punktem naszej wycieczki był pobyt w parku wodnym AquaLife. Zabawom wodnym nie było końca.W czwartek odpoczywaliśmy w Parku Sportu i Aktywności Fizycznej w Kleczewie. Przełamując swoje lęki korzystaliśmy z parku linowego, siłowni zewnętrznej i placu zabaw. Czas umilały nam liczne gry i zabawy. Piękne słońce przywitało nas kolejnego dnia w Bydgoszczy. Przewodnik oprowadził nas po ciekawych miejscach w Bydgoszczy, poznaliśmy zabytki i ciekawe miejsca związane z historią tego miasta. Sercem miasta jest Wyspa Młyńska, na której spędziliśmy miło czas korzystając z atrakcji tego miejsca.  Nie małą atrakcją był rejs tramwajem wodnym po rzece Brdzie i wizyta w zabytkowym kutrze. Braliśmy udział w warsztaty organizowanych przez  Muzeum Mydła i Historii Brudu, oraz poznaliśmy zabytkowe przedmioty związane z pielęgnacją i upiększaniem ciała. W sobotę nastąpiło zakończenie półkolonii,  któremu towarzyszyły liczne gry i zabawy na świeżym powietrzu, ognisko z pieczeniem kiełbasek, lody i słodycze.

Czas szybko płynie i już dziś z niecierpliwością czekamy na kolejne półkolonie. Dzieci wraz z opiekunami serdecznie dziękują Komisji Do Spraw Profilaktyki i Uzależnień oraz Panu Burmistrzowi za dofinansowanie półkolonii, dzięki której mogły ciekawie spędzić część swoich wakacji. Do zobaczenia za rok.

Kierownik i wychowawcy

Galeria zdjęć:

«« wstecz
drukuj wyślij ten link

Strona główna|Archiwum GIM Budzisław|Archiwum GIM Kleczew|SP Koziegłowy|SP Sławoszewek|SP Złotków|ZSP Budzisław Kościelny|ZSP Kleczew|CUW