Strona główna    GIM Budzisław  GIM Kleczew  SP Koziegłowy  SP Sławoszewek  SP Złotków  ZSP Budzisław Kościelny  ZSP Kleczew  BOSZ
Niedziela 29 Maj 2016 | Imieniny: Magdalena, Teodozja, Maria
Prawa i obowiązki uczniaKalendarz szkolnyDla rodzicówAktualnościGaleriaKontakt
O szkole
Profilaktyka 2014/2015
Programy profilaktyczne w roku szkolnym 2013/2014
Pedagog szkolny
Innowacja pedagogiczna "Uczymy się przez działanie"
Samorząd Uczniowski
Zestaw podręczników na rok szkolny 2015/2016
Hipoterapia
Mam kota na punkcie mleka
Akcja MEN \"Ćwiczyć każdy może\"
Oferta zajęć dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Szkoła Promująca Zdrowie

Certyfikat Społecznie zaangażowanej placówki

...

Zrób sobie zdrową kanapkę

To kolejna akcja prozdrowotna adresowana tym razem do uczniów klas starszych, a więc kl. IV – VI. Celem akcji było przygotowanie kanapek (zgodnie z zasadami zdrowego odżywiania) na II śniadanie oraz ich degustacja. Kanapka jest pożywną, smaczną i zdrową przekąską. Zwłaszcza, że w sprytny sposó...

Wycieczka do filii bibliotecznej w Budzisławiu

25 Maja 2016

11 maja 2016r. klasa 1, 2 oraz 0 wybrała się na wycieczkę do Filii Bibliotecznej w Budzisławiu Kościelnym. Na początku zwiedziliśmy wiatrak i chatę młynarza. Podziwialiśmy tam zgromadzone eksponaty obrazujące przeszłość młynarstwa i wsi. Wysłuchaliśmy również ciekawych informacji o bibliotece oraz z...

Dzień Marchewki, czyli bardzo zdrowy dzień pomarańczowy

19 maja br. w naszej szkole odbył się „Dzień Marchewki”. Wszyscy wiemy, że to popularne warzywo jest skarbnicą wartości odżywczych, a jednak często zostaje pomijane w codziennej diecie, zwłaszcza przez dzieci. Marchewkowe święto zostało zorganizowane dla przedszkolaków i uczniów kl. I &#...

Kup Pan Szczotkę

25 Maja 2016

„Jedynie prawdziwy człowiek zauważy potrzeby innego człowieka. Jedynie człowiek wielkiego serca wyciągnie dłoń, pomocną dłoń…” Jan Paweł II Cała społeczność szkolna włączyła się do akcji organizowanej przez Fundację Pomocy Humanitarnej „Redemptoris Mission” w Poz...

Profilaktyka stomatologiczna

W maju odbyło się spotkanie z panią pielęgniarką Małgorzatą Rybacką. Dzieci ze skupieniem i wielką uwagą słuchały jak pani opowiadała o profilaktyce stomatologicznej. Pani Małgosia w sposób bardzo ciekawy przekazała informacje na temat podstawowych zasad higieny jamy ustnej. Dzieci dowiedziały się j...

Klasy III-VI w filii bibliotecznej w Budzisławiu

10 Maja 2016

10.05.2016 r. wybraliśmy się na wycieczkę rowerowąi odwiedziliśmy Filię Bibliotecznąw Budzisławiu Kościelnym.Podczas spotkania wysłuchaliśmy interesujących informacji o bibliotece, zapoznaliśmy się też z historią książki. Następnie zwiedziliśmy wiatrak oraz chatę młynarza. Sympatycznie spędziliśmy c...

Zajęcia z zakresu funkcjonowania w środowisku dla uczniów z niepełnosprawnością

Podczas realizacji tematyki związanej z wiosenną pracą ogrodnika i rolnika nie omieszkaliśmy zorganizować wyjazd na targowisko, by pokazać uczniom z niepełnosprawnościami gdzie można nabyć wyhodowane warzywa i owoce przez ogrodników i rolników. Tak więc, w piątkowy poranek wybraliśmy się z uczniami ...

Zaproszenie na konferencję

24 Kwietnia 2016

...

Podziękowania z serca płynące

19 Kwietnia 2016

W imieniu własnym oraz dzieci z niepełnosprawnościami chcielibyśmy serdecznie podziękować za przychylność Pani Hannie Szczekockiej dyrektor Szkoły Podstawowej im. Józefa Jóźwiaka irodzicom dzieci z niepełnosprawnościami za pomoc w utworzeniu sali rewalidacyjnej w naszej szkole. Sala wyposażona jest ...

następna strona »

[archiwum]

Strona główna|GIM Budzisław|GIM Kleczew|SP Koziegłowy|SP Sławoszewek|SP Złotków|ZSP Budzisław Kościelny|ZSP Kleczew|BOSZ