Realizacja zadań |
Nazwa zadania |
Kryterium sukcesu |
W jakim stopniu osiągnięto kryterium sukcesu? |
Czego nie udało się zrobić i dlaczego? |
Promowanie zdrowego odżywiania |
„Zdrowy uczeń zjada śniadanie” |
Wspólne spożywanie zdrowego drugiego śniadania |
Zwiększenie świadomości na temat roli zdrowego odżywiania oraz tego jak ważną rolę odgrywa śniadanie w diecie każdego człowieka. Zasady zachowania higieny podczas przyrządzania posiłków |
|
„ Zdrowe i kolorowe kanapki”
|
Udział klasy II a w przygotowywaniu zdrowych kanapek |
Zdobycie wiedzy przez uczniów na temat zdrowych i znaczenie ich dla zdrowia człowieka.
Poczęstunek kanapkami. |
|
Spotkanie w ważnej sprawie – „ Jak rozwijać prawidłowe nawyki żywieniowe u naszych dzieci?”
|
Udział rodziców w spotkaniu z dietetykiem |
Nabycie nowych wiadomości i umiejętności na temat racjonalnego odżywiania się, wyboru zdrowych produktów. |
|
„Zmień złe nawyki na lepsze zamienniki” |
Udział chętnych uczniów w warsztatach |
Utwierdzenie w przekonaniu, że sposób i nawyki żywieniowe mają decydujący wpływ na jakość zdrowia i samopoczucia. Zapoznanie z zasadami zdrowego żywienia.
|
|
Piątki owocowo – warzywne |
Uczniowie przynoszą i zjadają na drugie śniadanie owoc, warzywo, jogurt |
Poznają walory odżywcze warzyw, owoców i jogurtów
|
|
Gesudes Essen….- zdrowe jedzenie |
Uczniowie kl VI a potrafią prawidłowo rozplanować jadłospis |
Uczniowie samodzielnie w języku niemieckim tworzą odpowiednio zbilansowany jadłospis |
|
„Jogurtowy zawrót głowy” |
Uczniowie chętnie zjadają przygotowane przez siebie jogurty |
Uczniowie znają wartości odżywcze jogurtów |
|
„Jedz Smacznie i zdrowo” – projekt edukacyjny |
Uczniowie aktywnie uczestniczą w zajęciach |
Poznają zasady zdrowego żywienia, potrafią przygotowywać zbilansowany posiłek |
|
Zdrowy styl życia
„Healthy lifestyle” – konkurs plastyczny |
Uczniowie wykonali prace plastyczne |
Uczniowie potrafią zaprezentować w języku angielskim swoje prace na temat zdrowego stylu życia |
|
„Pan Zdrówko radzi…” - kącik zdrowia na gazetce szkolnej |
Przygotowanie przez uczniów gazetki i plakatów promujących życia |
Uczniowie chętnie czytają informację zamieszczone na gazetce ściennej |
|
„Uczniowska książka kucharska - online” |
Uczennice przygotowują proste i zdrowe posiłki |
Poszerzenie wiedzy na temat zasad zdrowego stylu życia i sposobów przygotowywania pełnowartościowych posiłków
|
|
Pogadanki prezentacje multimedialne, filmy podczas nauczanie zdalnego
- „ Dbamy o nasze zdrowie”
- „Dieta, czyli o sposobach odżywiania”
- „Wiem, co jem”
- „Żyj zdrowo”
- „Właściwe odżywianie, a zdrowie człowieka”- nauczanie zdalne
-„ Prawidłowe nawyki żywieniowe i aktywność fizyczna w wieku szkolnym”
|
Uczniowie uczestniczą w tworzeniu prezentacji multimedialnych, nabywają nowe wiadomości i umiejętności na temat zdrowego trybu życia |
Wyposażenie uczniów w wiedzę niezbędną do podejmowania wyborów dla poprawy własnego zdrowia
|
|
Bezpieczeństwo moje i innych |
„Ogólnoszkolny Dzień Bezpieczeństwa”- spotkanie z przedstawicielami służb mundurowych |
Udział całej społeczności szkolnej w spotkaniu z policjantami Komendy Miejskiej w Koninie, zawodowymi strażakami i pracownikami WORD w Koninie |
Zajęcia edukacyjne dotyczące właściwych zachowań mających wpływ na bezpieczeństwo |
|
„Bezpieczna droga do szkoły” – Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego |
Praktyczna nauka zachowania się na drodze
|
Przestrzegania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym |
|
Bezpieczeństwo na co dzień – „Alarm i ewakuacja z budynku” |
Udział całej społeczności szkolnej w alarmie przeciwpożarowym |
Uczniowie przestrzegają procedur bezpieczeństwa w szkole |
|
Obchody Dnia Bezpiecznego Internetu |
Uczniowie uczestniczą w obchodach. Bezpieczne i efektywne korzystanie z narzędzi cyfrowych |
Uświadomienie uczniom zasad bezpiecznego korzystanie z Internetu a także uświadomienie skutków uzależnienia od gier komputerowych, Internetu, oglądania telewizji i korzystania z telefonów komórkowych |
|
„Bezpieczeństwo na ulicy” – karta rowerowa |
--------------------- |
--------------------- |
Z uwagi na zawieszenie zajęć szkolnych (COVID-19) nie udało się zrealizować zadania |
„Znamy zasady bezpieczeństwa w Internecie” - quiz
|
Wszyscy uczniowie biorą udział w quizie
|
Propagowanie zachowań na rzecz bezpiecznego dostępu do zasobów internetowych |
|
Międzynarodowy konkurs programistyczny -PixProgramming Challenge |
Uczniowie rozwiązują zadania programistyczne |
Uczniowie poszerzają umiejętności informatyczne za pośrednictwem aplikacji PixBlocks |
|
Przeprowadzenie cyklu zajęć online – „Bezpieczeństwo na co dzień”
- Profilaktyka zdrowotna związana z okresem grypowym i zachorowaniami na koronawirusa
- Bezpieczeństwo w sieci - film
- Internetowe gry
- Netykieta, czyli kultura w sieci – prezentacja
- Bezpieczeństwo w ruchu drogowym - prezentacja
- Organizacja bezpiecznych zabaw na świeżym powietrzu
- Higiena pracy i zasady bezpieczeństwa w sieci w czasie zdalnego nauczania
- Bezpieczne wakacje - jak miło i przyjemnie spędzić wakacyjny czas?
- Jak być aktywnym i bezpiecznym podczas wakacji
- Bezpieczna aktywność nad wodą - film |
Uczniowie uczestniczą w lekcjach i nabywają nowe wiadomości i umiejętności na temat bezpieczeństwa |
Podniesienie poziomu świadomości uczniów w zakresie bezpieczeństwa |
|